沉香

hide - genevieve

存档灵魂:




H i d e

逃 向 自 我


【歌词】


Space

那片从未探索过的空白

The only thing I ever knew

竟是我唯一还记得的事情了


Place

残垣断壁

With the time I know I'll have to choose

历经沧海,还是不得不选择于此


Now

直到现在

Stay beneath the ground

我藏在漆黑之下

Hide away from you

拼尽全力的逃离你

I sink into the crowd

湮灭于嘈杂,也藏匿其中

If it meant that I'd escape your eye

至于千里,无迹可寻


Hate

对你的厌恶

The only thing I give to you

可能是我唯一仅存的东西


Now

现在

Face me

你看到残碎的我了吗?

If you think you can take another route

如果你觉得你有第二条路可选


Out

从此分离,永不相见

I let my sight be slayed

我不会再看你一眼

If it meant that I could form a view

我将因此获得本来属于我的美好世界

I found another way

找到一条光明的出路

To caress my day

开始为自己而活


评论
热度(14)

© BPCMVS | Powered by LOFTER